listopada 21, 2017

Idealny manicure z Nails Company




Dłonie są wizytówką kobiety. Każda z Nas stara się, aby przez cały czas paznokcie wyglądały nienagannie. Dlatego też ja stawiam na lakiery hybrydowe, ze względu na ich trwałość. Tym razem chciałabym przedstawić Wam lakiery Nails Company. Jeżeli chcecie zapoznać się z ofertą tej marki, koniecznie zajrzyjcie na stronę internetową.




Baza Repair charakteryzuje się wysoką trwałością. Jest bardzo gęsta, dzięki czemu już niewielka ilość pozwala na dokładne pokrycie płytki paznokcia. Ta widoczna na zdjęciu jest o pojemności 6ml, ale na stronie internetowej znaleźć możecie także większą, 11ml pojemność. Dzięki temu, że po utwardzeniu jest bardzo twarda, z jej pomocą możecie przedłużyć paznokieć. Ponadto po jej użyciu mamy pewność, że paznokieć nie ulegnie żadnym uszkodzeniom mechanicznym. Doskonale poradzi sobie również z istniejącymi uszkodzeniami. Dla mnie dużą zaletą tego produktu jest to, że w lampie LED utwardza się w zaledwie 30 sekund, dzięki czemu można skrócić czas wykonywania całej stylizacji paznokci. 


Glass top coat jest to top o rzadkiej konsystencji. Dodaje paznokciom wyraźnego błysku i doskonale wykańcza manicure. Podobnie jak baza utwardza się w lampie LED w ciągu 30 sekund


Lakiery widoczne na powyższym zdjęciu bardzo przypadły mi do gustu. Mają bardzo dobre krycie. Już dwie warstwy pozwalają na stworzenie doskonałego manicure. Jest to produkt o średniej gęstości, dzięki czemu aplikacja przebiega bardzo szybko. Ponadto ich wielką zaletą jest trwałość. Nigdy żaden z lakierów mi się nie starł, ani nie uległ uszkodzeniom. W lampie LED utwardzam go przez 30 sekund i spokojnie przez ten czas zdąży się utwardzić, nie marszczy się. Jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona.

Jeśli jesteście ciekawe jak mare turchese prezentuje się na paznokciach, to koniecznie zerknijcie na poniższy gif
I jak? Podoba Ci się ten kolor?


Pyłek, jest to efekt szronu, jeden z moich ulubionych pyłków. Dzięki niemu można kompletnie odmienić swój manicure. W zależności od tego jakiego koloru użyjemy jako podkładu pod pyłek, możemy uzyskać inny efekt. Aplikuje się go naprawdę bardzo łatwo, jest niezwykle wydajny i dobrze utrzymuje się na paznokciach.


Na końcu oczywiście nakładam oliwkę na skórki. Ma ona przyjemny zapach, który przypadł mi do gustu. Bardzo dobrze nawilża skórki i dość szybko się wchłania. Jest rzadka, ale dzięki temu bardzo łatwo się ją wciera.


Znacie produkt marki Nails Company? Jeśli tak, to co o nich sądzicie? Stawiacie na manicure hybrydowy czy pozostajecie przy klasycznych lakierach? Czekam na Wasze komentarze!


Jeśli wpis Ci się spodobał lub masz co do niego pewne uwagi, to zostaw, proszę,  pod nim komentarz. Będę wdzięczna, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, to dla mnie motywacja do dalszego działania. Jeżeli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wpisami, to polub mój Fanpage 💋💋 
Kontakt/contact: dystyngowanapanna@gmail.com

37 komentarzy:

  1. Bardzo lubie produkty nails Company. Sprawdzają się u mnie mimo iz nie jestem ekspertem w hybrydach. Ps ale masz dluuugie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. O matkooo jakie masz piękne długie paznokcie. Mam nadzieję że też mi się uda w końcu takie mieć. Bardzo lubię bazę i lakiery tej marki, są trwałe i przyjemnie gęste więc idealne dla kogoś kto tak jak ja zaczyna przygodę z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo to lubię! Ciężko nimi zalać skórki, a w przypadku innych lakierów często miałam z tym problem.

      Usuń
  3. Ale cudny ten turkus! Przepiękny kolor :) Nie miałam jeszcze okazji używać lakierów Nails Company, ale bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swoją przygodę z paznokciami dopiero zaczynam i marka ta jest mi obca. Jednak powoli będę się zagłębiała w paznokciowe nowinki :D

    zapraszam również do mnie na nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pazurki robię od około roku, a nadal jestem z wieloma rzeczami do tyłu :P

      Usuń
  5. kojarzę firmę, ale niestety nie dane bylo mi testowac. moze w przyszlosci. kolorki są sliczne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paznokcie :) Kiedyś nosiłam tylko taką długość, ale teraz przy dzieciach niestety mogę o niej zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego póki mogę, to noszę takie pazurki :) Taka długość baaardzo zmienia wygląd dłoni.

      Usuń
  7. Świetne paznokcie. Takie w moim stylu ^^ No i kolorki świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery tej marki - to mój numer 1 właśnie dzięki ich konsystencji. Kolor niebieski jest obłędny - nie mam go w swojej kolekcji ale widzę że chyba czas to zmienić.
    Jak Ty sobie radzisz w życiu z takimi długimi paznokciami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle! Z długimi paznokciami można zrobić wszystko, kwestia przyzwyczajenia i odpowiedniego ułożenia dłoni :P w krótkich paznokciach nie raz czuje się jak jakiś dziwak :P

      Usuń
  9. nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, może kiedyś na coś się skuszę ale na razie zaopatrzyłam się w sporą ilość nowości z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam NcNails Company. Maja szeroki wybór i świetne jakościowe produkty! Robienie manicure tymi produktami to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten turkus jest niesamowity, też chcę takie piękne pazurki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty masz dlugasne pazurki. Wooooow. A mi sie wciaz lamia. Lubie NC. Nie jestem ekspertem w hybrydach. Ucze sie. I mam nadzieje, ze wejde w wprawe

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie długaśne paznokcie, też kiedyś takie zapuściłam, ale teraz noszę nieco krótsze;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow efekt prezentuje się spektakularnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kolorki. Właśnie takie lubię. Mam tą baze i top i bardzo dobrze mi się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Ten niebieski kolor robi wrażenie! :) jest taki soczysty i bardzo kojarzy mi się z latem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne szpony! Tez mam ta baze
    Jestem z niej zadowolona poniewaz ladnie odzywia paznokcie. Lakiery od NC tez bardzo lubie sa trwale i maja fajna cene.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tej firmie, ale sama nic jeszcze nie miałam. Niebieski kolor jest piękny, a twoje paznokcie to sztos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor piękny, kojarzy mi się z wakacjami 😍 jak ja marzę o tak długich paznokciach 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam produkty NC jeszcze nigdy dotąd mnie nie zawiodły, a ten niebieski jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt na twoich paznokciach
    Piękne kolory! Ja póki co zostaje przy tradycyjnych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa jak prezentuje się na paznokciach efekt szronu

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten turkus! uwielbiam ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Cieszę się, że tu jesteś i będę wdzięczna, jeżeli zostawisz pod tym wpisem komentarz.
Miłego dnia!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.