grudnia 01, 2017

Pomysł na spersonalizowany prezent!


Bardzo lubię obdarowywać ważne dla mnie osoby prezentami. Jakiś czas temu zdecydowałam się wybrać coś dla mojego Taty. Jest wspaniałym człowiekiem, który mnóstwo dla mnie robi i lepszego ojca nie mogłam sobie wymarzyć. Wraz z pomocą My Gift DNA udało mi się wybrać dla Niego prezent. Nie byłam w stanie przetrzymać go na tyle długo, aby przekazać mu go dopiero pod choinką, więc otrzymał go od razu. Jaka była jego reakcja?  Był  zachwycony!



Portfel zapakowany był w bardzo eleganckie drewniane pudełko, które możecie zauważyć na powyższych zdjęciach. Zdecydowałam, aby znalazł się na nim grawer:


Wykonany został bardzo starannie. Nie mogę mu niczego zarzucić. Czcionka jest czytelna i jednocześnie bardzo ładnie się prezentuje. Wręczając tak zapakowany prezent, na pewno nie obędzie się bez uśmiechów oraz ochów i achów. Samo pudełeczko wykonane jest bardzo solidnie, dzięki czemu może być wykorzystane również później, do przechowywania gadżetów właściciela. Tak też wykorzystał je mój tata. Warto podkreślić, że portfel nie ulega żadnym uszkodzeniom, gdyż w środku znajduje się delikatna szmatka, która go ochrania, a jednocześnie jest idealna do czyszczenia skóry.

Jak wygląda portfel?


Portfel jest w kolorze ciemnego brązu. Na pierwszy rzut oka można zauważyć, że jest bardzo dobrze wykonany, nie ma żadnych wystających nitek, czy też niedociągnięć. Jakościowo również jest bardzo dobrze. Po ok. 2 miesiącach używania nadal wygląda tak, jakby dopiero co został wyciągnięty z pudełka. Nie powstają na nim żadne rysy, które odebrałyby mu urok, w miejscach, w których jest zgięcie, nie przeciera się.


W środku znajduje się kilka kieszonek, w których umieścić można karty lub ważne dokumenty oraz zamykana przegroda na drobna.


Zamknięcie bardzo dobrze się trzyma, dzięki czemu możemy uniknąć ewentualnego wysypania się drobnych. Ponadto sama kieszeń jest bardzo głęboka, dzięki czemu zmieści się w niej dużo monet.


Bardzo dużym atutem tego portfela jest to, że jest rozkładany, dzięki czemu można umieścić w nim ważne zdjęcia, które chcielibyśmy mieć zawsze przy sobie lub prywatne zapiski.

Znajdziemy w nim również dwie, duże przegrody na banknoty. Wyciąga się je bardzo wygodnie, a mimo braku zapięcia, nie musimy się bać, że coś mogłoby z niego wypaść. Jest bardzo dobrze wyprofilowany, dzięki czemu banknoty nie wysuwają się.



Zdecydowałam, aby na portfelu zostały wygrawerowane inicjały mojego taty. Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszył! Grawer wykonany jest precyzyjnie. Nadal wygląda tak jak na początku. Czcionka również jest bardzo ładna, ozdobna, co czyni portfel bardzo eleganckim.

Gdybym miała wybierać jeszcze raz, na pewno zdecydowałabym się właśnie na ten portfel. Jest naprawdę piękny i bardzo dobry jakościowo

Jeśli szukacie prezentów pod choinkę dla najbliższych, zdecydujcie się na prezent spersonalizowany. Gwarantuję, że wręczany podarek będzie niepowtarzalny.


Prezentów na gwiazdkę na stronie My Gift DNA jest bardzo dużo. Ponadto strona gwarantuje Wam bardzo szybką dostawę, więc nie musicie obawiać się, że Wasz portfel mógłby przyjść za późno. Dzięki temu jak strona jest skonstruowana, sama pomoże Wam wybrać idealny datek! Bardzo intuicyjne menu przeprowadzi Was przez cały proces wyboru i personalizacji. Koniecznie zerknijcie i sprawcie, aby te święta były wyjątkowe!

Co sądzicie o prezentach spersonalizowanych? Macie już jakieś pomysły na to, co dać bliskim pod choinkę? Jak podoba Wam się portfel? :)


Jeśli wpis Ci się spodobał lub masz co do niego pewne uwagi, to zostaw, proszę,  pod nim komentarz. Będę wdzięczna, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, to dla mnie motywacja do dalszego działania. Jeżeli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wpisami, to polub mój Fanpage 💋💋 
Kontakt/contact: dystyngowanapanna@gmail.com


25 komentarzy:

  1. Przepiękny jest - i mówię to z doświadczenia, bo zamówiłam podobny dla mojego męża - właśnie z tego sklepu. Bardzo chwalę produkty tam nabyte, ponieważ są świetnej jakości i cudnie wyglądają. Uwielbiam również czas realizacji - błyskawiczny! Ostatnio następnego dnia po zamówieniu miałam swoje cuda w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny pomysł na prezent!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. portfel wygląda na solidnie wykonany i dobry jakościowo. Prezentuje się naprawdę pięknie, myślę , że Twój tato będzie zachwycony!
    Powiem Ci więcej - Twoj pomysł mi się tak spodobał ze wiem już co dostanie mąż na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny portfel, widać, że bardzo porządnie wykonany. Sama mam w planach kupić na prezent jakiś dobry, solidny portfel dla mojego mężczyzny.

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty. Myślę, że prezenty spersonalizowane są świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tamtym roku wszystkim moim bliskim dałam prezenty spersonalizowane, w tym roku mam całkiem inny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny bylby dla mojego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tata też na pewno ucieszyłby się z takiego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny portfel właśnie się zastanawiałam nad takimi prezentami dla moich rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś sprezentowałam tacie podobny zestaw, ale do portfela był również dołączony sygnowany długopis i brelok. Tata był wniebowzięty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty spersonalizowane są dobrym pomysłem na prezent. Sama chciałabym dostać coś co będzie podpisane Moim imieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent, grawerka z inicjałami to świetny pomysł. Taki portfel milej nosić!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mojemu wzielam taki portfel i zadowolony jest. bardzo porządnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten portfel :)
    www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. No w sumie portfel jak portfel bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie widziałam brzydkiej rzeczy na tej stronie. Jest świetna. Wszystko jest najwyższej jakości i wygląda z klasą. Sama mam kilka rzeczy i je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo elegancko :) Myślę, że taki portfel spodobałby się każdemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie prezenty ponieważ są one tworzone z myślą o danej osobie. Często prezentuje takie rzeczy bliskim i uważam, że portfel który wybrałaś jest naprawdę piękny i osoba, która by taki otrzymała będzie bardzo zadowolona!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten portfel i nie dziwię się że twój tata był zadowolony. Ja bardzo lubię personalizowane prezenty

    OdpowiedzUsuń
  20. Tata na pewno zadowolony z tak rewelacyjnego prezentu. Personalizowane podarunki pokazuja nasze uczucia i zaangażowanie, są poprostu wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki prezent jest na wagę złota, a personalizacja dodaje mu wartości

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam dawać i dostawać prezenty spersonalizowane. Uważam, że tego typu prezenty są najlepsze z możliwych, bo zawsze są wyjątkowe! Akurat na mikołajki miałam pokazuje zamówić taki portfel (tyle że z dedykacja) dla mojego faceta. Prezentem był zachwycony...zresztą ja również:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te inicjały super wygladaja, nadają elegancji. Lubie takie orezenty, bo są najbardziej od serca😉

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Cieszę się, że tu jesteś i będę wdzięczna, jeżeli zostawisz pod tym wpisem komentarz.
Miłego dnia!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.